چهره های مشهور ایرانی ، تولد چهره های مشهور ایرانی (تولدت مبارک حمید عسکری امیدواریم همیشه بدرخشی) امروز 20 مهر همزمان با سالروز تولد چند تن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیوگرافی کوتاهی از آنها می پردازیم.

سالروز تولد چهره های مشهور ایرانی در 20 مهر

امروز بیست روز از آغاز هفتمین ماه سال گذشت و اولین ماه فصل پاییز تا چشم برهم بزنیم به پایان میرسد. در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به بیستمین روز از مهرماه رسیدیم. امروز 20 مهر همزمان با سالروز تولد چند تن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیوگرافی کوتاهی از آنها می پردازیم.چهره های مشهور ایرانی

چهره های مشهور ایرانی

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد 20 مهرند ادامه این مطلب از چهره های نمناک را از دست ندهید.

این چهره های مشهور ایرانی متولد 20 مهرند

حمید عسکری

حمید عسکری خواننده و آهنگساز کشورمان 20 مهر 1357 در آبادان متولد شد.

حمید عسکری

حمید عسکری خواننده کشورمان متولد 20 مهر است

حمید عسکری از خواننده های جوان موسیقی پاپ است که آلبوم های موسیقی و کنسرت های او بسیار مورد توجه اهالی دنیای موسیقی قرار گرفته و این خواننده جوان دستی در دنیای بازیگری نیز دارد.


دانلود آهنگ جدید - Download New Music چهره ,عسکری ,ایرانی ,حمید ,مشهور ,تولد ,حمید عسکری ,مشهور ایرانی ,سالروز تولد ,عسکری خواننده ,ایرانی متولد ,حمید عسکری خواننده ,مشهور ایرانی متو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ستاره دانلود | دانلود فیلم و غیره عیسی دولت پایگاه خبری میهن خبر عصر رایانه think-outside-the-cube سایت مچ اسپرت